Lize van Gestel geslaagd!!!

Kijk Lize hier staan te stralen, zo blij dat ze vandaag het rijbewijs heeft binnengehaald. 

In haar opleiding heeft ze veel hordes moeten overwinnen, maar met hard werken, leren fouten te maken en veel oefenen zijn we door de opleiding gelopen. 

Gelukkig is de toets weer terug bij het cbr, die heeft je laten zien dat examinatoren gewoon mensen zijn hahaha. 

Na de toets naar het examen gewerkt, waarbij de laatste paar lessen even niet lukte. De stress nam weer de overhand. Na een paar goede gesprekken is het gelukt om dit een plekje te geven. 

Heel veel plezier met het rijbewijs Lize!! We zwaaien onderweg. 

Flint Bové geslaagd!!!

Gefeliciteerd met deze mooie afronding van jouw opleiding tot automobilist, Flint!! Je was altijd gemotiveerd en leerde heel goed van jouw leermomenten.  De tussentijdse toetsing

Lees verder »

Tim Hol geslaagd!!!

En Tim is de volgende die naar het gemeentehuis mag! Het was een leuke, mooie opleiding. Met mooie positieve motivatie stapte je altijd de auto

Lees verder »