Lize van Gestel geslaagd!!!

Kijk Lize hier staan te stralen, zo blij dat ze vandaag het rijbewijs heeft binnengehaald. 

In haar opleiding heeft ze veel hordes moeten overwinnen, maar met hard werken, leren fouten te maken en veel oefenen zijn we door de opleiding gelopen. 

Gelukkig is de toets weer terug bij het cbr, die heeft je laten zien dat examinatoren gewoon mensen zijn hahaha. 

Na de toets naar het examen gewerkt, waarbij de laatste paar lessen even niet lukte. De stress nam weer de overhand. Na een paar goede gesprekken is het gelukt om dit een plekje te geven. 

Heel veel plezier met het rijbewijs Lize!! We zwaaien onderweg.