Floris van Dijk geslaagd!!!

Begin van de week mocht Floris op examen en voor hem is de week goed begonnen! 

Jij mag ook (bijna alleen) op pad! Het was een mooie opleiding voor je. De tussentijdse toets bij Ivo gaf jou al een mooie ervaring richting het praktijkexamen. De onbekende plekken en de rijles in Rotterdam zorgde voor de puntjes op de I. 

Dit zorgde ervoor dat je heel mooi achter jouw keuzes bleef staan. De examinator genoot van jouw rit en oplossingen. Drive safe

Flint Bové geslaagd!!!

Gefeliciteerd met deze mooie afronding van jouw opleiding tot automobilist, Flint!! Je was altijd gemotiveerd en leerde heel goed van jouw leermomenten.  De tussentijdse toetsing

Lees verder »

Tim Hol geslaagd!!!

En Tim is de volgende die naar het gemeentehuis mag! Het was een leuke, mooie opleiding. Met mooie positieve motivatie stapte je altijd de auto

Lees verder »