Floris van Dijk geslaagd!!!

Begin van de week mocht Floris op examen en voor hem is de week goed begonnen! 

Jij mag ook (bijna alleen) op pad! Het was een mooie opleiding voor je. De tussentijdse toets bij Ivo gaf jou al een mooie ervaring richting het praktijkexamen. De onbekende plekken en de rijles in Rotterdam zorgde voor de puntjes op de I. 

Dit zorgde ervoor dat je heel mooi achter jouw keuzes bleef staan. De examinator genoot van jouw rit en oplossingen. Drive safe

Sem Claes geslaagd!!!

Gefeliciteerd afgelopen donderdag mooi geslaagd! Net als jouw broer volgde de opleiding bij onze rijschool.  Nadat we een sterke basis hadden gelegd qua voertuigbeheersing werd

Lees verder »