Victor Verschuur in 1 keer geslaagd!!!

Voor je examen heb ik je nog even flink moeten aanspreken, want wat was je aan het klooien door de spanning.

Dit heeft je goed geholpen, waardoor je een heerlijk ritje hebt gereden. Met de complimenten van de examinator ben je dus mooi in 1 keer geslaagd Victor!!!

Heel veel plezier ermee!!

Roos Fick geslaagd!!!

Gefeliciteerd, Roos! Tijdens de opleiding ging je steeds positiever om met foutjes: dit werden leermomenten. Met de feedback die je steeds kreeg ging je met

Lees verder »

Sven Reinieren geslaagd!!!

Gefeliciteerd, Sven!! De opleiding zorgde ervoor dat je jouw grenzen ging opzoeken en ging verleggen. Dit zorgde voor positieve groei van jouw zelfvertrouwen.  De toets

Lees verder »