Pepijn Thiele in 1 keer geslaagd!!!

Eindelijk mocht je vandaag op examen. Het duurde helaas wat langer dan we wilde, maar dat mocht de pret niet drukken. Met de gezellige verhalen gingen de lessen zo snel!!

Hard hebben we gewerkt aan het verdelen van je aandacht, want daar lag wel het grootste probleem. Dit had je goed voor elkaar op je examen, waardoor je mooi geslaagd bent!! De foutjes in je rit loste je goed op en bleef je doorwerken tot het eind!! Heel veel plezier ermee Pepijn.

Roos Fick geslaagd!!!

Gefeliciteerd, Roos! Tijdens de opleiding ging je steeds positiever om met foutjes: dit werden leermomenten. Met de feedback die je steeds kreeg ging je met

Lees verder »

Sven Reinieren geslaagd!!!

Gefeliciteerd, Sven!! De opleiding zorgde ervoor dat je jouw grenzen ging opzoeken en ging verleggen. Dit zorgde voor positieve groei van jouw zelfvertrouwen.  De toets

Lees verder »