Floris van Dijk geslaagd!!!

Begin van de week mocht Floris op examen en voor hem is de week goed begonnen! 

Jij mag ook (bijna alleen) op pad! Het was een mooie opleiding voor je. De tussentijdse toets bij Ivo gaf jou al een mooie ervaring richting het praktijkexamen. De onbekende plekken en de rijles in Rotterdam zorgde voor de puntjes op de I. 

Dit zorgde ervoor dat je heel mooi achter jouw keuzes bleef staan. De examinator genoot van jouw rit en oplossingen. Drive safe

Roos Fick geslaagd!!!

Gefeliciteerd, Roos! Tijdens de opleiding ging je steeds positiever om met foutjes: dit werden leermomenten. Met de feedback die je steeds kreeg ging je met

Lees verder »

Sven Reinieren geslaagd!!!

Gefeliciteerd, Sven!! De opleiding zorgde ervoor dat je jouw grenzen ging opzoeken en ging verleggen. Dit zorgde voor positieve groei van jouw zelfvertrouwen.  De toets

Lees verder »