Floris van Dijk geslaagd!!!

Begin van de week mocht Floris op examen en voor hem is de week goed begonnen! 

Jij mag ook (bijna alleen) op pad! Het was een mooie opleiding voor je. De tussentijdse toets bij Ivo gaf jou al een mooie ervaring richting het praktijkexamen. De onbekende plekken en de rijles in Rotterdam zorgde voor de puntjes op de I. 

Dit zorgde ervoor dat je heel mooi achter jouw keuzes bleef staan. De examinator genoot van jouw rit en oplossingen. Drive safe

Gedion Kloek geslaagd!!!

Gedion, gefeliciteerd je bent geslaagd! Dat waren de woorden van de examinator vanmorgen. Je hebt een opleiding achter de rug met veel positiviteit: de leerpunten

Lees verder »