Floris van Dijk geslaagd!!!

Begin van de week mocht Floris op examen en voor hem is de week goed begonnen! 

Jij mag ook (bijna alleen) op pad! Het was een mooie opleiding voor je. De tussentijdse toets bij Ivo gaf jou al een mooie ervaring richting het praktijkexamen. De onbekende plekken en de rijles in Rotterdam zorgde voor de puntjes op de I. 

Dit zorgde ervoor dat je heel mooi achter jouw keuzes bleef staan. De examinator genoot van jouw rit en oplossingen. Drive safe

Bart Hanegraaf geslaagd!!!

Van een nonchalante bestuurder naar een veilige zelfstandige bestuurder is de transformatie die jij bij ons hebt gemaakt. Onze complimenten daarvoor Bart, hierdoor ben je

Lees verder »

Jelle van Pol

En ook jij mag alleen op pad, Jelle!! De 5e van de week ook in 1 keer geslaagd. We moesten veel gebruik maken van allerlei

Lees verder »