Floris van Dijk geslaagd!!!

Begin van de week mocht Floris op examen en voor hem is de week goed begonnen! 

Jij mag ook (bijna alleen) op pad! Het was een mooie opleiding voor je. De tussentijdse toets bij Ivo gaf jou al een mooie ervaring richting het praktijkexamen. De onbekende plekken en de rijles in Rotterdam zorgde voor de puntjes op de I. 

Dit zorgde ervoor dat je heel mooi achter jouw keuzes bleef staan. De examinator genoot van jouw rit en oplossingen. Drive safe

Isa Raaijmakers geslaagd!!!

Een week vol positieve energie voor jou, Isa! Gisteren allemaal leuke dingen meegemaakt en dan vanmiddag ook geslaagd voor jouw rijopleiding!!  Rust, regelmaat en zekerheid:

Lees verder »